This Blog is full of looks made by EN. The choice is yours whether you ´Hot´, or ´Not´the look. Comment the look, or share it with your Friend! Good luck, and have fun you all! X

donderdag 14 februari 2013

Black X White

Hallooo,
Voor het begin van de nieuwe dag dan maar weer een mode post. Vandaag maar eens een black&White versie gedaan. De broek van deze collectie zit al heel lang in mijn hoofd. Ik vind hem zo gaaf he! Maar ik vind gewoon dat je daar super dunne benen voor moet hebben, en dat is nu zo iets dat ik niet heb. Het shirt heb ik al vaak voorbij zien komen op verschillende modeblogs. Van hetzelfde merk hebben ze ook de shirt met de teksten GEEK of NERD, het zijn zeer simpele shirts maar wel heel erg leuk vind ik. De muts en de simpele sneakers is om de look compleet te maken. De muts is van het merk BOY wat de laatste tijd echt hele leuke kleding heeft, en de allstars kunnen gewoon altijd. Zeker met zo'n drukke broek moet je de rest van je outfit gewoon heel simpel houden. Dan blijft de broek de eyecatcher.

Xx Elke
Black X White


Topshop
topshop.com



Converse
$62 - asos.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten