This Blog is full of looks made by EN. The choice is yours whether you ´Hot´, or ´Not´the look. Comment the look, or share it with your Friend! Good luck, and have fun you all! X

dinsdag 15 januari 2013

Black Stripes

Black Stripes
Soms kun je weer geïnspireerd worden door een iemand, wat bij mij nu dus het geval is. Daarom nu ineens weer een jongens/mannen outfit. Misschien niet wat je van mij gewend bent, zo simpeltjes. Maar wel precies hoe ik het leuk vind om jongens te zien. De trui is van Asos.com, en even als aandachtspuntje voor de mannen: Bajes strepen worden eind deze winter en zeker nog deze lente een grote trend! Combineer de strepen niet met een te drukke broek. Gewoon een zwarte broek of een spijker broek doen al veel goeds bij een wat drukke trui. Om de outfit wel een beetje op te fleuren kun je wel een paar accenten kiezen. Ik heb hiervoor de accenten groen/bruin gepakt. Deze kleuren zie je terug in de schoenen en in de riem. Ik zeg, mannen, veel plezier! 



H M checkered belt
$21 - hm.com


Selected Sweater
asos.com


Vans Era CA Shoes
$120 - vans.nl


Pantaloni - da H&M
$27 - hm.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten